Moderater och Kristdemokrater . . .

 . . . och annat politisktskitpatrask bör inte försöka starta en disskution
med en morgongrinigt stressad Ceca . . .

Vid Kopparmärra stod i morse/förmiddags valstugor
tillhörande Moderaterna och KD uppställda,
och eftersom jag hade bråttom, så orkade jag inte gå den vanliga omvägen.
Så jag kunde inte undvika att dom försökte pracka på mej sina jävla flygblad.
Och grinig som jag var, så valde jag väl kanske inte mina ord rätt,
när båda partiers representater sa nåt i stil med "Rösta på oss!".

Så Moderatsnubben fick ett
"Helvete heller, jag är sjukskriven, så varför skulle jag rösta på er?!"
och KD-kärringen fick ett
"Haha, knappast, jag är homosexuell och inte "ren" nog för er ändå"
till svar . . .

Nu är jag ju visserligen inte homosexuell,
men det är bara en principsak för mej
För enligt ovanstående partier (M och KD)
så har man tydligen bara ett mänskligt värde,
sålänge man inte är sjuk, fattig, arbetslös eller homosexuell.

Så ni kan köra upp era flygblad nånstans där solen aldrig skiner!


Postat av: Ullis

Hehe! På dom bara!

2011-04-26 @ 15:04:02


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!