Premiärdopp!

Idag har Kira fått bada i havet för första gången i år.
Behöver jag ens nämna att hon blev väldigt glad? haha


Väntar på att Micke ska hämta nåt att kasta i vattnet så hon får springa,
för att sedan komma upp igen, ställa sej vid Micke's fötter
och skaka av sej allt vatten. Micke var sisådär lagom lycklig . . .)



Väntar återigen på att Micke ska kasta, han är seg tycker hon . . .



"Hmm. Jag såg ju att du kastade, men vart tog det vägen?!"



(Gillar tungan på sista bilden. haha)


Efter ett antal hopp i och ur vattnet så åkte vi hem,
men vi "mellanlandade" först hos min fasterkontraster och sa hej.
Min kusin var där med sina småtroll + "magtroll" oxå,
va kul att träffa dom med! =)
Blir alltför sällan =(

Sedan bar det hem och raka vägen in i duschen med Kira,
för det är inte bra att låta hundar gå med saltvatten i pälsen för länge.
Det är alltid lika intressant att duscha henne,
för av nån underlig anledning blir jag nästan lika blöt som henne . . .

Sedan åkte jag med pappa och Micke när dom skulle köpa pizza,
och fick tiggt till mej lite pizzasallad. Mumma
Så det blev öl och pizzasallad till middag/kvällsmat.




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!