Att man kan bli så totalt utmattad

...av att egentligen inte göra något direkt ansträngande alls!
När jag kom hem för en liten stund sedan,
så gick luften totalt ur mej.

Har varit inne i stan och fikat med min syssling Linda idag.
Var jättetrevligt och jag (tror iaf) jag klarade av att vara social
utan att verka alldeles för konstig. haha
Dock så gjorde regnet att vi var tvugna att söka skydd inne i Nordstan,
vilket inte direkt är mitt favorit-place om man säger så . . .
Men trots det så var inte ångesten så jobbig som den kan vara annars,
utan jag lyckades någorlunda skärma av den,
och skapa en liten skyddande bubbla runt mej
Jag tror väl det är därför jag är så trött nu,
det tar på krafterna att både träffa människor,
och att hålla ångesten på avstånd.
Men , övning ger färdighet, som man brukar säga! =)

Nu ska jag nog krypa ner i sängen med min gosiga värmefilt,
för att tina/torka lite!

Blir nog ett par L Word-avsnitt med,
för att lixom skynda på upptiningen. ^_^



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!