Hachiko - En vän för livet

Imorse såg jag på denna underbara filmen.
Det var länge sedan jag grät så mycket till en film,
tidigare har filmen Pay It Forward varit högst upp på min
"Gråta-till-film-lista", men undra om inte vi har en ny ledare här . . .

Dom som känner mej vet att filmer som inkluderar djur
slår an en viss sträng i mitt hjärta,
som får mej så fruktansvärt blödig.
Och den här filmen slår alla rekord vad gäller tårar,
och intensiviteten på mitt tårflöde som den orsakade.
Googlar man talesättet "Gråta som en fontän",
så bör det nästan visas en bild på mej . . .

Tänker inte babbla på mer om hur fantastisk filmen var,
utan jag kan bara uppmana er att se den!

Framförallt om ni behöver rensa ur tårkanalerna rejält . . .




Postat av: Mamma

Det var väl det jag tänkte.....

kram:))

2011-02-28 @ 15:02:14
Postat av: Daniella

Åååh, mys! Har du den på dvd eller? Dannie vill gärna låna isf! jag behöver rensa tårkanalerna och jag tror vi gråter till samma ;) Puss på dig skruttan

2011-02-28 @ 16:58:28
Postat av: Kim

glöm inte Prayers for bobby :P

2011-02-28 @ 17:09:01
URL: http://kironjam.blogspot.com


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!