Home sweet home

Nu sitter jag vid köksbordet hemma på Orust,
hundarna springer och dreglar på varann,
katterna jamar, syrran pluggar
och mamma yr runt som en yr höna.
Allt är som det ska vara med andra ord!
(Det enda som egentligen stör nu,
är den förbannade klockjäveln på väggen.
Den tickar sönder min hjärna!!
Ibland är det ett straff att ha en pappa som är urmakare. ^_^)

Eftersom min bättre hälft är borta på utbildning i drygt två veckor,
så ska jag vara här hemma tills på fredag,
och sen försöka överleva ensam veckan därpå.
Får la se hur det går med det.
Till helgen ska iaf syrran med ner till Gbg,
så jag har iaf sällskap då =)
Blir väl ett par lådor vin
och en massa flum kan jag tänka mej.

Jag borde försöka komma i säng i hyffsad tid ikväll,
blev inte överdrivet mycket sömn inatt om man säger så . . .

Tjingtjong!




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!