Nu kommer snart Systeryster! =)

Min söta syster kommer ner och håller mej sällskap i helgen.
Hon är dock lite sjuklig, så jag får se vad mycket hon orkar med.
Får väl låna lite wiskey av Micke annars och tvinga i henne,
det ska ju tydligen hjälpa mot allt. ^_^
Hon är nog inte lika kräkmagad för "sprit-sprit" som jag är,
jag pallar ju inte ens vin över 8,5%
och ibland inte ens det :P haha
Jag vet, jag är lite klen ;)

Ska möta henne på centralen om ca en timme,
för jag vågar inte lita på hennes lokalsinne
och förmåga att kliva på rätt vagn,
plus att lyckas gå av på rätt ställe ^_^
Känner jag henne rätt så skulle hon likgärna kunna hamna i Angered
som här i Majorna  =)


Vad vi ska hitta på i helgen?
Jao, dricka vin och lite sånt som vi är bra på!
Joina oss gärna! :P

Hade tänkt att vi kanske ska spela lite Wii oxå,
men det är beroende på om jag får igång konsollen.
Vilket man inte ska vara allt för säker på vad gäller mej.
Det där med tekniska prylar äro icke min grej!

Ne, nu ska jag plocka iordning lite
och sen börja fundera på att ge mej ut 
för att slåss mot både stormen och allt folk på vagnen!

Tjingtjong!




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!