Städat bland mina nagellack.

När man är gräsänka får man passa på
att göra sånt man inte får tummen ur till annars.
Tillexempel att rensa ur nagellack som är kassa!

Vilket verkligen var på tiden,
för jag har haft två neccesärer
+ ett antal fryspåsar med nagellack
utan någon som helst koll eller ordning.
Så, det är vad jag spenderat en bra stund med nu.

Fick räknat det till ca 100 stycken nagellack,
varav 35 fick slängas efter lång och i vissa fall trogen tjänst.
(Behöver jag ens nämna,
att jag är lite go i huvvet efter allt sniffande?
Ni kan ju tänka er hur mkt avdunstningar det blir
när man måste öppna ca 100 lackflaskor för att checka innehållet)


Så nu behöver jag änna fylla på förrådet,
för ca 65 nagellack är lite dåligt faktiskt . . . haha


Större delen av mitt lilla "lack-kaos"




Nagellacken som nu kommer gå en ond, bråd död till mötes




Färdigrensat, sorterat och uppradat!


Mycket nöjd med mej själv nu!
Synd bara att dom inte kan stå kvar på vardagsrumsbordet
sådär fint och stiligt uppradat . . .
Eller ja kan kan dom väl,
men det ser ju lite galet ut!





Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!