Anmält mig till en Poesikurs!

Har länge kännt att jag inte kommer vidare i mitt skrivande,
det är nån dörr som gått i baklås.
Har kollat på olika skrivarkurser o.dyl,
via Medborgarskolan osv,
dessvärre så är dom alltid så jävla dyra,
och jag är inte säker på att jag kan få F-Kassan
att stå för det, nu när jag har gymkortet från dom.
Men så igår, när jag stod uppe på biblioteket
och skulle kopiera kvitton att skicka in till F-kassan,
så såg jag denna lappen på anslagstavlan;



Hur perfekt är inte det?!
Gratis och allt oxå.
Och som alla vet, gratis är gott! haha
Så nu hoppas jag på att kursen inte redan är fullbokad.

Känns oxå roligt att dom begränsar åldern,
på den skrivarkursen jag gick i Uddevalla,
så var väl medelåldern ungefär 50 . . .
Inte för att jag har nåt emot äldre,
men vi var lixom inte på samma nivå i skivandet.

Om det är nån som vill göra mej sällskap,
anmäl dej för fasen! =) =)




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!