Dag 25 – En första

Oj . Det är inte så lätt att komma på VAD för "första"-grej
att skriva om, det finns ju en del lixom . haha

Sedan ska det ju vara intressant med,
och inte bara nåt blahablaha .

Äh. Kommer inte på nåt superintressant,
så jag tar det första minnet jag har från när jag var liten.

Jag tror att mitt allra första minne är strax innan syrran föddes,
då mammas navel hade "ploppat" ut,
vet inte hur lång tid innan hon föddes det kan ha vart.
Men iaf, på något sätt så fick jag för mej att bäbisen föddes ur naveln
och att det var en tå eller nåt sånt,
som var på väg ut redan.

Dock så kom jag på andra tankar
angående vart bäbisen kommer ut
när jag "läste" (tittade på bilderna)
i boken "Ett barn blir till",
den med massa hemska bilder i.
Bland annat en bild där man klart och tydligt ser
att bäbisen inte kravlar ut ur naveln direkt. .
Varpå jag får fullständig panik och skriker rakt ut.
Detta minns jag dock inte,
utan det har mamma berättat.
Klart som fan jag inte minns det lixom,
sicket jävla traumatiskt ögonblick!! haha


Och, man brukar ju säga att psykisk instabilitet
kan bero på trauman i barndomen.
Därav kan jag skylla mitt mående
på den där äckelgubben
som skrev den där boken!
Eller framförallt, tog bilderna till den där boken.
(Det är visserligen en och samma gubbe
som både skrivit och fotat, om jag fattat rätt
men ändå.
Kunde han inte hållt sej till målande beskrivningar?!)

Tack, du förstörde mitt liv!

haha




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!