Glee

Jag är inte mycket av en Tv-människa egentligen,
vet inte varför riktigt.
En stor hake är väl att man måste komma ihåg
när programet/serien sänds, både tid, dag och kanal,
plus att man ska vara alert vid den tidpunkten
för att komma ihåg att sätta på Tv'n,
och inte inne i sin egen lilla värld.
Vilket jag är större delen av dagarna ungefär.
Sedan så är det lättare för mej att komma ihåg att kolla på tv,
om det är program som min kära bättre hälft oxå vill se.
För han är bra på att komma ihåg sånt som tider och kanaler

MEN, jag har ett tag nu varit nyfiken på serien "Glee",
och jag blev väldigt glad när jag såg i helgen att nya kanal 11
skulle börja sända just Glee.
Dom visar, vad jag förstår, både säsong ett och två paralellt
så igår såg jag avsnitt ett på säsong två,
och nu imorse avsnitt ett på säsong ett.
Det gäller ju bara för min hjärna att inte röra ihop saker och ting nu,
annars får jag ladda ner säsong ett
och bräda av den fram tills nästa onsdag,
då avsnitt två av säsong två visas.

Tror denna serien kan vara något för mej
Lite töntnördigt, mycket musik, vackra människor
och feelgoodkänslor så det spritter i kroppen!

Så, nu ska jag försöka fixa ett schema med mina tv-tider
så jag inte missar nåt!
(Dock så brukar väl denna typ av serie vara rätt så lättförstådda)
Men ändå.
Får väl sätta återkommande alarm på mobilen eller nåt sånt . . .

Postat av: Kim

det är VERKLIGEN en feelgood serie :)

2011-01-20 @ 10:22:02
URL: http://kironjam.blogspot.com


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!