Intresse-klubben-har-sprängts-lista

Här kommer en helvetes lång lista
som jag iaf inte tror jag gjort innan
Läs eller strunta i det, du gör som du vill.
Det står inte så mycket vettigt i den iaf! haha
Men ett tidsfördriv som slår ihjäl lite tid är det iaf =)


Du heter: Ella Cecilia Carlsson

Smeknamn: Ceca, Cissi, Skrutt, Skåpsmongot 

Beroende av: Cola Light/Pepsi Max
 

Brukar du skratta för dig själv:
Ja, både för mej själv och åt mej själv . . .

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Jo det e klart jag gör,
men du vill ju inte svara när jag skriver till dig på datorn."

Var bor du:
Majorna, Göteborg.

Trivs du där:
Ja, stadsstressen kan bli för mycket ibland,
så då rymmer jag hem till Orust.

Äger du ett par Converse:
Ja, en hel jävla hög! Plus ett par helt nya, men för stora
(Svarta strl 5, vill du köpa, hojta till!)

Sprit, cider, vin eller öl: Cider isåfall

Är du allergisk mot något: En hel del, men framförallt citrusfrukter, speciellt apelsiner .

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer, men typ "Jaa?" eller "Hallå?"

Antal timmar sömn inatt: På tok för lite .

Brukar du komma i tid:
Ja, oftast! Gillar inte att komma för sent
så jag brukar oftast se till att komma lite för tidigt.

När mår du bra: Vet inte riktigt .

Vad tycker du om fötter: Inget speciellt så, har iaf inte fotfobi

Vad saknar du: Just nu min lilla skruttepojkvän!

Hade du en bra kväll igår:
Jadå Let's Dance och lite vin är inte helt fel!

Favorit dryck på morgonen: Cola? hahaha

Rakar du benen:
Ja, rätt så regelbundet oavett årstid

Är du blyg: Både och, beroende på situation och dagens mående, så att säga

Sysslar du med någon idrott:
Njae, gymmar om det räknas?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men att man kan fatta rejält tycke
för nån vid första ögonkastet, kärlek för mej är nåt som får växa fram med tiden

Har du spytt offentligt: Hmm. Vet inte vad man ska svara där riktigt,
vart går gränsen för offentligt?

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Eftersom jag är så grymt barnslig,
så hade jag nog "kissat prick" på folk från mitt fönster! haha

Vad gör du i morgon: Ska på kalas till Mormor, annars antagligen inte mycket.
Kolla på säsongsstarten av "Solsidan" ska jag göra med iofs!

Vad längtar du till: Att få reda på vad som är fel med min rygg,
och få det åtgärdat . . . så jag kanske kan komma igång och träna ordentligt,
för att sedan kunna börja rida igen

Vad använder du för schampo: Syoss, den rosa sorten

Hur gammal är du:
23 år och lite drygt en månad!

Tycker du om någon just nu:
Ja, jag tycker om många!
Men om det är kärleks-tycka-om som menas så ja, min Micke ♥

Gröna eller röda äpplen: Röda, fast inte FÖR röda, utan märket Royal Gala

Gillar du golf:
Nej, varken riktig eller mini.

Vilken tid gick du upp idag: Nån gång runt kl 8 imorse

Har du sovit i din egen säng inatt: Nee, är hemma på Orust

Har du strumpor på dig nu:
Japps, annars fryser jag ihjäl!

Är det okej att gråta: Ja, absolut

När grät du senast: I förrgår. Allt var bara för mycket,
så jag hade en lokal översvämning hos mej . . .

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Väldigt mycket!

Bär du glasögon eller linser: Både och, mest glasögon dock.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, absolut inte.
Tycker märkeshysteri är megalöjligt!!

Har du piercing: Ja, en dröse . . .

Vill du gifta dig:
Nej jag har inte mycket till övers för själva grejen med att gifta sig.

Vill du ha barn:
Ja, jag älskar barn

Solar du ofta: Solarium ibland, men väldigt sällan ute i riktiga solen,
blir helt nipprig av att ligga stilla så länge som behövs för att få nån färg =P

Är du bra på att laga mat:
Ja, det skulle jag nog våga säga!
Bättre på att laga än att äta och behålla iaf . . .

Är du flygrädd: Ja, fy katten för flygplan!

Är du musikalisk: Spelat piano sen jag knappt kunde gå, så ja, jag tror det iaf =P

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola Light / Pepsi Max

Vilken är din favoritglass: Äter inte sånt

Tror du på ett liv efter döden? Ja, jag vill tro det iaf! 

Tycker du om sushi?
Älskar't!

Vad äter du helst när du ser på film: Riskakor!

Har du tandläkarskräck? Nåt så förbannat!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Varken eller tror jag . . eller en mix av båda

Vilken ögonfärg har du: Mörkbruna

Biter du på naglarna: No way!

Röker du: Aldrig. Usch!

Hur ofta tränar/motionerar du:
Ute med Kira varje dag,
och gymmade ca tre ggr i veckan innan resan till Edinburgh.
Efter det har det lixom inte blivit av, dels pga jul/nyår
och nu rygghelvetet.
Men ska se till att komma igång igen nu i veckan,
iaf promenera på bandet,
för det sa sjukgymnasten bara var bra.
Men att jag skulle vara försiktig med mer avancerad träning.
Får la coacha Micke eller nåt. haha



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!