Sovmorgon

Vaknade för sisådär en kvart sedan, vilket innebär
att jag faktiskt sov längre än till kl sju idag = sovmorgon.
Victory!
Men det kan iofs bero på att jag vaknade när Micke's larm ringde,
och sedan låg vaken till ca kl halv sex . . .

Idag ska jag tvätta,
sitter nu och väntar på att klockan ska gå så jag kan gå ner.
Sedan efter det har jag lite småplaner på att åka upp till Kungälv
och hälsa på Pappa på jobbet.
Bara för att ha nåt att göra,
känner att det kommer bli en jobbig dag idag.
Och då är det bäst att jag så mycket som möjligt befinner mej
utanför lägenhetens lite smått fängslande, ångestskrikande väggar.

Jag har inga Glee-avsnitt kvar,
så jag har inget som kan avleda mina tankar så jättebra.
Funderar dock på att ladda ner L Word igen,
för den serien kan man inte se föööör många gånger.
Enligt mej iaf! haha
Sedan så släpps "I rymden finns inga känslor" på DVD idag,
kanske finns den att ladda ner nu med?
Den har visserligen legat uppe ett tag,
men jag tycker det vart så mysko format,
så jag har avvaktat lite .

Nä. genomsöka lägenheten på vilsekommen smutstvätt
och sedan gå ner och tvätta kanske?
Ska lära Kira leta smutstvätt tror jag.
Hon är en hejjare på att hitta strumpor iaf,
dock så har jag inte fått in i hennes lilla huvud ännu
att dom ska läggas i tvättkorgen och INTE ätas upp . . .



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!