Ceca-trippen, dag tjugofem

Dag 25 – Min favorithögtid

Nu är det dags för mej att vara sådär tråkig och bitter igen,
eftersom jag inte är så förtjust i någon form av högtid.
Flera olika orsaker till varför,
dels att de allra flesta högtider vi firar har kristet ursprung,
sedan att det ofta är massa mat involverat i firandet.
Vilket är jobbigt nu, men oxå jobbigt eftersom jag
pga ätstörningarna i princip enbart har dåliga minnen
från senaste typ 10 årens firanden . . .

Alla hjärtans dag är väl dock en fin dag,
(trots att det bara blir mer och mer "köpa-prylar-galet"
för varje år som går . . .)
Så måste jag absolut välja en "högtid"
då får det bli
Alla hjärtans dag
(Sedan om det är en högtid i ordets rätta bemärkelse
tål väl att disskuteras, men vafan, detta är min blogg,
här bestämmer jag vad som är vad. haha)


------------------------------------------------------------

Detta var sista inlägget i denna "Ceca-trippen",
som visserligen pga bloggslarv blev lite längre än 25 dagar.
Får se om jag gör någon mer sån här resa,
tror väl inte det, för det känns som om det
kommer bli svårt att få nya "ämnen".
Men man ska aldrig säga aldrig.

Kyss hajj!

Postat av: Rebecca

Det har varit väldigt kul och intressant att fått följa med på denna Ceca tripp. Funderar på att göra en egen... Puss

2011-05-16 @ 15:25:13
URL: http://Www.majlov.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!