Ceca-trippen, dag tjugofyra

Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför

Hmm.. Jag ser väldigt sällan på tv,
iaf för sällan för att följa nåt program slaviskt
och med "program" så antar jag att man inte räknar in serier
(som jag förvisso inte heller ser på tv, utan via datorn)
Det enda tv program som jag följer, det är Idol. haha
Varför? Ja, det undrar jag med ibland!

Har även ett par ggr sett på "Total blackout"
eller vad det nu heter, det tycker jag är kul,
så länge det inte innefattar små ludna varelser
med alltför många ben vill säga, för då blundar jag.

Jaa. Det är väl det enda typ.
För att dryga ut detta inlägget lite
så kan jag ju skriva upp vilka serier jag gillar

Fringe
Glee
L Word
Vänner

Jaa. Det var väl det enda inom den kategorin med för tillfället. haha



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!