Valborgsfirande och kass uppdatering

Det har visst blitt ett par dagars avbrott i mitt bloggande,
och "Ceca-trippen", men får tagga till och bättra mej nu i veckan! =)

Helgen har vart över förväntan faktiskt,
annars så tenderar ju Valborg gå lite över styr . . .
I fredags så var jag på fest hos min kompis (och granne) Jenny,
träffade en himla massa trevligt folk och hade en hel del givande disskutioner,
alltifrån piercingar till politik.
Blev rätt så sent, när jag började hicka som ett jävla fyllo
så ansåg jag att det var bäst att kasta in handduken och gå hem!
Sedan att jag sätter mej vid datorn när jag kommer hem är väl inte så smart,
jag borde skaffa alkolås på datorn och mobilen . . .
Men skitsamma, jag hade kul, och folk har i sin tur kul åt mitt fyllesnack
en "win-win situation" helt enkelt! =)

Igår vid fyratiden ungefär,
så drog jag med Jenny, Cicci och Thomas till Slottskogen,
där vi mötte upp en hope med folk.
Hade väldigt trevligt där med,
det blev dock kallt väldigt fort,
så nästa gång ska jag ha med mej ett gäng filtar . . .
Det var faktiskt sjukt lungt i Slottskogen iår,
vad jag har förstått så brukar det bli en hel del stök där på Valborg.
Det var nog mitt respektingivande yttre som fick folk att hålla sej i skinnet. ^_^
Vart dock en äckelgubbe som inte fattade vad
"Dra åt helvete" "Försvinn" "Sluta följa efter oss" etc. betydde.
Va lite sugen på att ta Jennys brännbollsracket,
för att se om han fattade vad det betydde.
Men eftersom jag är snäll så gjorde jag inte det,
utan sa istället ett gäng väl valda ord. haha

Idag har jag dock ont i hela kroppen,
det är inte så himla bekvämt att sitta på hård mark i flera timmar
+ att min rygg VERKLIGEN inte gillar det...
Sedan så har jag ett skavsår på lilltån,
eller ja, rättare sagt, min lilltå ÄR ett skavsår.
Första gången varje vår som jag går barfota i Converse 
så får jag diverse skavanker på fossingarna.
Men sen får man elefanthud och tål allt! haha

Nä, nu ska jag göra nåt vettigt.
Typ fortsätta läsa Harry Potter eller nåt sånt!

Tjingtjong!





Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!