En jävla massa tankar och ingen ordning på något...

...ja, ungefär som vanligt med andra ord.


Just för tillfället så vandrar jag mest omkring i min lilla bubbla,
försöker förgäves hitta viljan att fortsätta.
Men den lyser med sin frånvaro,
det är för många åskmoln ivägen.

En så enkel sak som att andas blir svår,
och ångesten spränger sönder min kropp
likt ett monster som äter sin väg ut.
Det sliter sönder sedan innan ärrade vävnader,
och låter sina likmaskar kräla i stoftet av det som en gång
var fullt av liv och rinnande varmt blod.

Vad gör man när orden inte når fram,
när känslor fastnar i nät av oförståelse,
ovilja och ignorans?
Vad gör man när tårar som rinner längs bleka kinder,
blir bemötta som ett skämt, något man lätt viftar bort?


"Du bara skrattar åt mig, förminskar allt till ett skämt"
{Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)} 



Postat av: Victoria

Sv: Tack för tipset! Menar du dom där som är så luftiga och sega, eller är det som vanligt knäcke? :)

2011-11-24 @ 21:52:05
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: Har testat några som heter "frasbröd" tror jag - är det dom? ^^

2011-11-25 @ 09:38:12
URL: http://frukostera.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!