Dålig sömn och helglängtan

Inatt sov jag nog sämre än vad jag gjort någon natt hittills.
Plus att jag upptäckte en spindel på min vägg ...
Övervägde länge om jag skulle ringa/knacka på hos nattpersonalen,
för att han skulle hjälpa mig plocka bort den
Men han skulle bara skrattat åt mig tror jag. haha
Så den bidrog väl en del till den dåliga sömnen,
plus att jag är extremt orolig för lunchen nu om ca 15 minuter.
Varje torsdag är det soppa + efterrätt
och nu har jag gått upp till hel portion,
vilken innebär att jag måste äta en hel tallrik soppa
plus en hel portion efterrätt.
Det känns allt annat än lockande,
för jag mår fortfarande skitkasst efter tisdagens helvetesfika ...

Är så oerhört rädd inför vägningen på måndag.
Jag VILL inte att vikten ska öka mer nu,
jag behöver ju inte ens upp i vikt,
för jag ligger på ett bra BMI.
Jävla pisshelvetesskit ...


Jag ser åtminstone fram emot helgen
för då ska jag få besök av familjen på lördag
och pojkvännen på söndagen.
Får tjuvstarta med att "ta emot besök",
för egentligen så har dom ju besöksförbud
de första tre veckorna,
men eftersom jag varit här tre veckor på tisdag,
så får jag ju vänta i nästan fyra veckor
om jag måste vänta till helgen därpå.
För det är lättast att ha besök på helgerna nu i början,
på vardagarna är det så mkt annat som jag behöver vara med på,
vilor, grupper, sitt-tider etc.

Ska bli väldigt skönt med lite bekanta ansikten!

På tal om bekanta ansikten,
så tycker jag att Åsa ska komma tillbaka NUUUU!!!
För jag saknar henne massor =(

Postat av: Mamma

Kämpa på hjärtat! Saknar dig! Ses på lördag!! Då kommer vi med nagellack och lite annat till dig!!!

Förresten, har du ingen hårspray du kan spruta på spindlarna..... då blir dom seeega o lättare att

slå ihjäl!!! Äckliga djur, blääää!!!



Massor av kramar!!

2012-02-23 @ 15:21:58
Postat av: Ca

Duktig du är som åt den iallafall!

Oj, har du kräkts så mycket så att det förstörts så det bara kommer upp av sig själv? Stackare, låter jätte jobbigt!



DU är grym som kämpar och står ut!!

2012-02-23 @ 16:23:26
URL: http://enilorac.devote.se
Postat av: Ca

Usch, låter som rena plågan!!

DU är stark som står ut!

2012-02-24 @ 10:19:28
URL: http://enilorac.devote.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!