Promenad!

Har äntligen fått "beviljat" promenader,
dock bara 15-20 minuter till att börja med
Men bättre det än inget alls!

Så nu har jag precis kommit in efter en promenad
(tillsammans med personal nu till att börja med)

Väldigt skönt att få röra på sig lite,
men jag märker att min kropp inte är helt i balans.
Blir vääääldigt mkt tröttare än vad jag blivit innan,
vilket nog beror både på att själva konditionen rasar
väldigt fort när man är helt stillasittande
plus att vätskan jag har i kroppen frestar på en hel del.

Så det blir väldigt lugna promenader,
för att inte kroppen ska samla ytterligare vätska.

Tog en bild på vägen vi gick,
i verkligheten var det mycket mer dimma
än vad man ser på bilden.
Hade nog aldrig vågat gå den vägen själv på kvällen,
för man passerar en lite halvläskig kyrkogård
precis innan stället där bilden togs...
Min fantasi hade ju skenat iväg totalt
och skapat fantasispöken utan dess like!




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!