Promenad i ett ganska soligt Varberg

Idag efter eftermiddagsvilan så var vi ute på en liten promenad.
Väldigt skönt att få komma ut,
men även jobbigt att "hålla igen på stegen"
så man inte stressar kroppen ytterligare,
och gör så den samlar på sig ÄNNU mer vätska...

Fick även ytterligare en (förmodligen) allergisk reaktion förut,
och återigen har jag ingen aning om VAD jag reagerade på,
men mina läppar svullnade upp a´la resylane-size.
Lite konstigt, för det är väldigt sällan
som det är läpparna som "tar stryk" när jag reagerar på något.
Och framförallt nu när jag tar 2 allergitabletter dagligen.
Men men. Var kroppen i stress INNAN,
så är det väl inget emot vad den är nu med all vätska.....
Så man får väl kanske "förlåta den" för att den allergireagerar
titt som tätt, och mot både det ena och det andra!

Idag är, på tal om vätskan, en jävligt jobbig dag.
Jag har så svårt att tro på att "gelelagret"
som jag känner, framförallt på magen, ÄR vätska
och inte fett. Känner mig som en jävla aladåb eller sladdrig Brüleepudding
Och jag vågar inte tro på att det kommer stabilisera sig.
Eftersom jag aldrig varit med om det på tidigare behandlingar,
och jag VET att jag aldrig kommer kunna vänja mig
vid den vikten jag har nu.
Jag vill ner till den vikten jag hade när jag kom hit,
eventuellt ett par kg upp, eftersom jag var rätt så uttorkad i det sista
innan jag kom ner hit. Men jag vill INTE väga så som jag gör nu
Aja. Inget sånt tjaffs nu, Ceca!!
Tåååååååååååålamooooooooooooood...........................

Åter till promenaden,
eftersom jag tycker min blogg blir lite roligare med bilder
(och inte minst nu när mitt besökarantal stigit,
så får man ju göra sitt bästa för att ni ska stanna kvar lixom)
Så, här kommer ett par bilder från promenaden.
Blev inte så många på den korta svängen,
och dom blev väl heller inte så jädra bra,
min kamera är lite kinkig med vad det är för ljus ute.
(Säkerligen bara en inställningssak,
men det där med att fiffla med inställningar är inte min starka sida..)







Så, det var lite bilder på området kring där jag "bor" nu.
Inte illa pinkat av en trähäst, så att säga!


Tack för kommentarerna från er "nya" förresten,
alltid kul att få ett "ansikte" på er! =)


Postat av: Mamma

I vanlig ordning så skriver du sååå bra:))

Bilderna var jättefina, en försmak av sommaren som kommer!! Älskar dig!!

2012-03-02 @ 08:42:28


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!