Fångad i det svarta

Återigen har jag trillat ner i ett av mina,
vid detta laget,
väldigt bekanta svarta hål.
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra
Eller säga och känna.
 
Jag hatar när allt blir så här fruktansvärt svart,
och då jag sakta inser
att vore där bara en idiotsäker och misslyckningsfri metod
för att slippa detta,
så hade jag inte tvekat en sekund....
 

Postat av: Annie

Mitt lilla älskade hjärta.. Jag önskar så att jag kunde hjälpa dig på något sätt.. bara att ringa ifall du behöver prata gumman! jag vet ju trots allt vad du går igenom!! Love ya!! <3

2012-09-09 @ 08:21:26
Postat av: Nova

*kramar om*

2012-09-09 @ 11:17:32
URL: http://nowaki.blogg.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!