I väntan på...

...att tvätten ska torka så jag kan vika ihop den,
tänkte jag skriva lite granna här ^_^

Jag hatar att det inte finns nåt torkRUM i tvättstugan, utan bara ett torkskåp.
Dels så torkar det inte alls bra i det jädra skåpet,
sen så har min kära pojkvän så jävla stora tröjor att dom knappt får plats.
Kan lixom inte hänga två av hans på samma ribba,
utan får pussla ihop med mina tröjor/tunikor
som som tur är är en aning mindre...
Men eftersom Micke äter tröjor, eller ja, inte äter bokstavligt talat,
men på nåt sätt lyckas han använda väldigt många tröjor på en vecka,
så blir det alltid fullt som fan, och då torkar det verkligen inte bra
och så ramlar tröjorna ner från ribborna,
så man får gå ner ofta för att kolla så tröjfanskapen hänger där de ska.

Nåväl, tvättstugan är inte BARA dålig, det finns faktiskt ett minibibliotek där nere!
Man kan låna, byta eller bara ställa böcker som man tröttnat på där.
Skitbra!!! =)
Och det måste vara nån mer än jag som läser väldigt mycket
för det är förvånadsvärt bra ombytning på böckerna!
Det gillar vi.

Nu ska jag gå ner och se om kläderna är torra!

Byyyye


Postat av: Emelie

Åh skrutt, du har också skaffat blogg nu! vad kul. här har du en trogen läsare.

2010-02-04 @ 15:41:02
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!