SuperBowl-kväll

Japp. Ni läste rätt. Jippie....

Micke och Alfredo håller för fullt på att laga mat.
Nachos med hemmagjord salsa och ost på burk (?)
(Se bild)


Rubriken säger väl allt...


Tydligen ska det vara en höjdare, Alfredos min talar ju för det...
Jag vete katten om jag litar på hans omdöme. :P


Jag är inte allt för förtjust i att ha folk här hemma,
hela dagen i princip, Alfredo kom vid 11.
Och själva SuperBowl börjar kl 24....

Det kryper i hela min kropp
och jag är supergrinig...
Jag skulle åkt hem till Orust som jag tänkte lite smått.
Jag visste att jag skulle må såhär.
Det finns lixom ingenstans jag kan gå undan och få andas lite.
Jag känner hela tiden hur paniken ligger precis under ytan.
Men jag vill ju inte direkt skämma ut Micke genom att låta den komma ut.
Jag vet dock inte hur länge jag klarar hålla den.
Jag hatar att det är såhär...

Snälla, kom och ta mej härifrån?!??!



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!