"God morgon"

Som det kanske framgick av mitt förra inlägg,
så var det ingen rolig natt inatt .
Inte rolig alls .

När jag inte kunde hålla ångesten borta genom att sitta vid datorn,
kolla runt och skriva av mej,
först här på bloggen och sedan i ett worddokument.
(Det som skrivs i mina worddokument
är inte lämpliga att publicera här.)
så gick jag in och kröp upp i Micke's famn.
   Där brast det mesta och jag kunde inte andas,
det skakade och brast i hela kroppen.

Bad Micke att hålla om mej hårt,
jag behövde känna att jag inte exploderade,
splittrades i tusen smådelar.
För det är så det känns,
dom gångerna när verkligheten upphör existera,
när man andas i panik.

Vissa saker kommer så mycket närmare,
andra förpassas långt långt bort.
Verkligheten hör till det sistnämnda
ångesten till det förstnämnda.


Nu har jag ångest och dåligt samvete
för att han inte fick sovit ordentligt inatt.
Jag vill ju inte att han ska drabbas av mitt mående,
det räcker att jag drabbas .
Sen så vet jag inte riktigt,
jag vill kanske inte heller att han ska se hur jag mår . . .
Exakt och precis hur dåligt jag mår
när jag mår som sämst.

Är så rädd att jag ska skrämma bort honom.


Jag tror inte jag skulle klara mej utan honom.
Jag tror inte jag hade klarat av det inatt,
eller en liknande natt,
utan hans starka armar om mej.

När minnen flimrar förbi och hela världen färgas röd.
Då är jag tillbaka på ruta ett,
och jag skulle aldrig kunna hindra mej själv
från att återigen styras av alla impulser.

Postat av: Rebecca

<3

2010-05-17 @ 16:11:28
URL: http://www.majlov.se
Postat av: L

Gumman :( Försök fokusera på det positiva. <3



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!