Intresseklubben lär sprängas

av denna lista jag nu tänker publicera!

 (Snodd från underbara
Emelie)


hej, uppge din ålder:
22 år och exakt fem månader!
vad åt du till frukost?
Äpplen
hur spenderar du sommaren?
Jadu, försöker låta bli att sätta mej i sådana situationer
där jag behöver vara lättklädd/iklädd bikini. Typ.
när gjorde du senast bort dig?
Orka bry sej, jag är så van vid att göra knasiga saker,
så jag märker det typ inte!
schysst film du sett nyligen?
"Iron Man 2" var riktigt bra, bättre än väntat!
har du använt någon hårprodukt idag?
Hårborste?
hur många speglar finns i ditt rum?
Just i det här rummet (vardagsrummet) så finns det en,
fast den ska bo i hallen när den blir klar.
Nån gång nästa århundrade typ . . .
har du bråkat med någon idag?
Kira, hon ville inte ha på sej byxor idag.
saknar du någon nu?
Ja! Ni vet vilka ni är
vad köpte du senast?
Äpplen!
tycker du om dina grannar?
Jao, förutom mammorna till ungen som skriker HELA morgonen!
Gillar mina grannhundar bäst. dom är söta!
när gjorde du senast något riktigt dumt?
Oj. ingen aning.
sämsta färg?
Orange måste jag nog säga. Det är inte min favorit
har du en hårborste i din väska?
Ja. Vad har jag INTE i min väska typ? haha
vill du ha barn?
Ja, det vill jag. massor!!
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord?
Hmm... Annorlunda?
längtar du till din nästa födelsedag?
Nä, slutade längta efter dom nån gång runt min 15e födelsedag .
har du rakat dina ben någon gång?
Har pouven rooulig mösse? (Härmar Emelie)
vilka språk kan du prata?
Hmm.. Svenska, engelska, lite franska, lite spanska, lite teckenspråk
och sjörövarspråket!
vilken är din favoritkaka?
Kaka?
vilken stad är din mamma från ursprungligen?
Stad? Orust har inga städer . . . bara hålor
vem pratade du med senast?
Micke eller Kira.
vad pratade ni om?
Micke: om han sovit gott osv,
Kira: "Men du MÅSTE ha byxorna på dej, 
         annars blodar du ner hela lägenheten".
        ". . . Inte?"
        "nähä, då får du städa upp efter dej då...okej?"
        . . . min hund slickar hellre upp sitt eget mensblod än har byxor
vilken tid gick du upp idag?
Beror på hur man ser det, vaknade klockan fyra första gången,
men gick inte upp på allvar förrän runt 10
vad lyssnar du på just nu?
Mickes surrande dator.
kyss på första dejten?
Why not?
vad tycker du är äckligt?
Massor! Maskar, sniglar, smuts, fett bland annat.
vad såg du senast på tv?
Kollade väl ett par minuter av misstag igår när Micke kollade HockeyVM.
vad tycker du om sex före äktenskapet?
Knulla bör man annars dör man. eller nåt.
beskriv din säng?
Mysig, framförallt när Micke ligger i den och snarkar!!
kan du någon bön?
Hm. Nä?

Postat av: Ina

tack så jättemycket!! ;) Haha, jaaa, bra fråga... Iphone har du ju internet typ överallt :) Hoppas du får en bra dag. kram!

2010-05-14 @ 12:09:55
URL: http://inakarlsson.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!