J*VLA rygg.

Jag har nåt så groteskt jävla ont i ryggen!
Har alltid mer eller mindre ont i ryggen,
eftersom jag har så jävla svårt omöjligt att slappna av,
men nu i helgen har det blivit nåt jävulusiskt mycket värre
än vad det nån gång vart tror jag!
Enda gången jag haft mer ont i "ryggen"
var när jag knäckte ett par revben för fleeera år sen.
   Imorse kom jag nästan inte ur sängen,
var helt ärligt nära på att gråtande ringa till Micke
och säga att han fick komma hem från jobbet och hjälpa mej.
Som tur var blev det liiiite bättre sen när jag väl kommit mej upp,
men första timmarna på morgonen var inte roliga.

Jag vet att flera kommer tycka/tänka
"Men varför går hon inte till nån massör?"
Ja, hade jag klarat av det hade jag gärna gjort det.
Men det känns som rätt så bortkastade pengar
eftersom jag inte kommer fixa att nån GRÄVER i allt det mjuka.
Bara TANKEN på det får mej att börja andas i panik.
Jag klarar lixom knappt av att Micke HÅLLER handen
mot min rygg, hur fan ska jag klara av att nån KNÅDAR
fettet närmare en timmas tid?!
Nej. Aldrig..!

Jag hatar när jag har ont i kroppen,
för då blir jag så medveten om att den finns.
Försöker så gott jag kan på nåt sätt "glömma bort"
att den existerar.
Och när den gör ont, så blir jag så ARG för att den existerar
och som vanligt när det gäller jag och känslor,
så går det arga över till ångest.
Det spelar ingen roll VAD för känslor jag har,
som är "lite mer än vanligt",
dom lyckas alltid gå över i ångestkänslor.
Orka.
Skjut mej..!

Postat av: L

Gumman vad jobbigt. Hoppas du blir bättre snart<3

Postat av: Lizy

Men fan vad jobbigt det låter :/ Krya på dig! Testa att ta en varmvattenflaska med varmt vatten i och lägg varsamt på ryggen när du ska sova? Jag brukar använda min varje natt bara för den är så jävla mysig men jag tror det skulle funka perfa vid ryggbesvär också! (doktorn har talat typ..) Men iallafall, hppas du blir bra snart!

Kram

2010-05-25 @ 23:43:30
URL: http://thelizy.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!