Sova är jävligt överskattat

Har försökt somna ett bra tag nu,
men det bara GÅR inte.
Ångesten äter upp mej inifrån

Jag känner hur panikångestattacken ligger runt hörnet,
hjärtat slår på tok för många slag i minuten,
det tjuter i mina öron
Dom välbekanta maskarna kryper under min hud
och jag förvånas åter igen över
att det kan vara så jävla svårt att andas normalt . . .

Och att det kan vara så svårt att hitta tangenterna rätt,
jag skyller på mörkret,
men det är egentligen bara det att maskarna
har krälat fort denna gången,
och redan nått ut till ytterkanterna av min kropp.
Händerna skakar och krampar om vartannat.
Fingrarna vill skrika,
slå sönder.
Skada



Just nu är flyktkänslan extremt stor,
själva känslan av att vilja bort.
Jag vet inte vart,
bara bort.

Springa iväg,
hålla händerna för öronen
skrika:
"Jag hör inte, jag hör inte"
Både för att överrösta rösterna i mitt inre,
och dom runt om som ber mej stanna kvar.

Jag får inte plats i min egen kropp,
det flyter ut över kanterna.
Jag känner hur maskarna vältrar sej i allt det mjuka.
Dö era jävlar, dö




Postat av: Emelie!

"tro ork och lust är lätt att tappa

lätt när stora drömmar trängs med saknaden

och vinden blåser hårt emot din kappa

men i sinom tid så vänder allt tillbaks igen



håll ut håll ut

förr eller senare spricker en bubbla"



Fina underbara fantastiska du<3

2010-05-17 @ 03:19:30
URL: http://nodisco.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!