Stackars Micke . .

Först så får han stå ut med en supergnällig Ceca i helgen,
pga mensvärk, migrän och allmänt "buhu-jag-är-ynklig"
Så som vissa tjejjer blir en vecka i månaden . .
Och nu när min vecka snart är över,
så börjar Kira löpa,
och beter JAG mej konstigt när JAG "löper"
så är det inget mot va Kira gör.
Det är ju inte direkt första gången hon löper,
men hon får lika mkt panik när "byxorna" åker på
som allra första gången.
Tror inte hon har legat ner på ca tre timmar
(Sedan hon fick på sej byxorna)
Så hon yrar omkring, följer en som en skugga vart man än går,
smågnäller, tittar på en uppfodrande.
Jag tycker det är störande
men Micke blir GALEN av det. haha
den stackaren.
Hoppas hon slutar yra runt sen lagom till sängdax,
annars vet jag en som INTE är pigg och glad imorrn bitti kl fyra
när klockan ringer och det är dax att gå till jobbet . . .


Postat av: Nannis

Mene stackare! <3 Åååh gullisar!!



Klockan fyra?! Jisses!! Tidigt!!



Pussikatt! <3

2010-05-11 @ 20:15:04


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!