Dag 29 – Mina ambitioner

Hmm. Dessvärre är idag inte en bra dag att prata ambitioner.
Det är en dålig dag.
En fruktansvärt dålig dag.

Haft otroligt mycket ångest idag,
över egentligen småsaker,
men ångesten finns där och är lika hemsk ändå.

Orkar inte ens skriva av mej allt,
så rörigt är det.

Det känns som om allt som kan gå fel,
går fel just NU.

Min psykologkontakt är dum i huvvet,
dom på habiliteringen är dumma i huvvet,
min rygg är ett helvete,
min mage är ett helvete pga dom smärtstillande
jag knaprat pga ryggen.
Ja. Det är lixom katten på råttan och råttan på osten

Och där står jag och är rädd för ost typ.

Postat av: Lisa

Min fina söta Ceca. Ta ett djupt andetag och försök att lugna ned dig själv. Så kommer allt lätta och du kommer finna en lösning.

2011-01-13 @ 18:11:50
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!