Det börjar lätta!

Äntligen börjar tandvärken sakta minska,
igårkväll/natt gjorde det dock för jävla ont.
Men, då kom jag att tänka på vad Micke brukar säga
"Whisky botar allt"
Men eftersom jag inte ens klarar av wiskylukten utan att spy,
så tänkte jag "sprit som sprit"

Så jag baddade in tanden med Debowa, Polsk fin-sprit,
och gick sen och kröp ner i sängen.
Höll på att kvälja mej ett par gånger dock,
jag klarar verkligen varken spritsmak eller spritlukten . . .
Vart sådär lagom gosig i munnen när jag vaknade,
kändes som jag käkat halstrad död bäver,
men tanden gjorde väldigt mycket mindre ont
än vad den gjorde innan jag somnade!

Så, vad kan man lära utav detta?
Jo, att alkohol löser allt!
Haha.



Synd bara att spritbaddningen av tanden
inte kunde göra min sömn bättre med
Jag vet inte hur länge till jag pallar sova såhär kasst!
Jag är jättetrött, men så fort jag går och lägger mej
så våldtar tankarna min hjärna
Om jag väl lyckas somna,
så vaknar jag nån halvtimma senare,
med håret svettklibbande mot pannan
och med en ångestpuls på ca 200bpm.

Men men. Det blir väl bättre nån gång
Annars får jag stämma den där jävla John Blund,
varför kommer han till nästan alla andra
men inte till mej?
Har jag typ gjort honom något ont eller?





Min halsduk har även kommit till sin rätta ägare igen,
den låg på gymmet och väntade på mej när jag kom dit igår
Min söta fina lilla halsduk,
jag visste väl att den inte skulle överge mej sådär!







Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!