God kväll Bloggen

(Rubrikfantasitorka, big time . . .)

Idag har jag vart hos min psykolog,
fick sagt henne ett och annat väl valt ord.
Tror jag iaf . . ?
Det lät så bra i min hjärna när jag "repeterade" innan,
men när jag väl satt där och skulle vara arg,
så börja jag lik förbannat bara grina.
Menmen. Hon fick sej ett par kängor iaf!

Sa att jag inte får den hjälpen jag behöver av henne,
plus att jag tycker det var dåligt av henne att inte
klart och tydligt förklara upplägget av "behandlingen"
Plus att hon visst "glömde" klargöra att hon
enbart har ett vikariat på avdelningen,
vilket löper ut nu i augusti . . .

Sedan så tror jag även att jag fick med klagomålet
på att de gånger när jag har bett om
konkreta ångesthanteringstips,
alltså där jag har berättat om återkommande situationer,
där jag behöver få tips på alternativa vägar än
självskadande sådana
Så har hon bara sagt typ
"Oj, oj, nämen, va jobbigt att du känner så"
*klapp-på-huvudet-vill-du-ha-ett-plåster* ungefär.
Vilket jag inte direkt blir hjälpt av.

Vi kom fram till att jag fortsätter hos henne
tills jag fått en fast kontakt på habiliteringen
För jag får ge dom en chans till,
alla som jobbar där kan väl inte vara likadana?
. . . eller?

Så, det har jag gjort idag.
Vart hos Vera och mailat Habiliteringen.
Stjärna i taket till Ceca

Har även fått köpt lite sminkgrejjer på rean,
Yves Rocher hade 50% på hela sortimentet
(Kvarvarande sortimentet kanske jag ska säga,
för det var väldigt urplockat ^_^)
Köpte även ett par byxor till Micke,
även dom på rean. =)

Sedan, det viktigaste av allt,
fick äntligen ätit min älskade och efterlängtade Sushi!
Himmel va de va gott!
Så nu är Soya/Wasabi-balansen återställd!

Postat av: Kim

ånej.........! hade inte tänkt på sushi på hela dagen.... tills jag fick läsa detta... fasen också :P

2011-01-18 @ 19:14:01
URL: http://kironjam.blogspot.com
Postat av: Sofia

Bra gjort Ceca! Både för att du sa till henne och för att du tänker positivt! All heder åt dig! Kramar

2011-01-18 @ 19:57:19
URL: http://seoina.blogspot.com/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!