Okej. Lite positivt då

Jag kan ju inte klaga hela jävla tiden,
för då blir jag ett ännu värre pain in the ass än vad jag redan är . .

Jag hade en väldigt trevlig kväll igår iaf.
Vi (Jag unt Micke) gick upp till Göta's igår kväll, som vanligt
Men, vi gillar stället och folket där,
så då får dom väl ta oss för alkisar om dom vill det. =)
Efter ett tag kom även Jari och Katja + två till och joinade oss,
sedan när Göta's stängde åkte vi vidare in till stan
(Jag vart dock hem först och hämtade glasögonen . . .)
Jag har dock kommit fram till att jag inte gillar att gå ut i stan,
det är alldeles på tok för mycket folk och för hög jobbig musik.
Men, Micke gillade stället,
och jag gillar ju Micke.
Så vad gör man inte?

Jag var även iväg till gymmet innan vi gick upp till Göta's,
och jag har kommit fram till att det inte är en så himla bra idé
det där med att träna och sedan dricka alkohol . . .
Man blir lixom ännu mer lättpåverkad än vanligt,
och till på köpet så hade jag dagen till ära satt i mina linser,
som efter halva kvällen började bråka utav bara faaan.
Så dom åkte ut i papperskorgen,
vilket i sin tur resulterade i att jag inte såg så jävla bra,
och då kändes det som om jag vart ännu fullare än vad jag var.
Men, kul hade jag!
Ja, iaf innan Göta's stängde.
Tranqiulo kunde kvittat . . .
Tycker dom borde hålla öppet längre på Göta's,
Fixa det Danne!!!! haha

Så, nu fick ni ett positivt inlägg iaf!
(Med lite negativa inslag dock.
Fan, kan jag inte lyckas skriva något bara positivt nån gång?)

När jag ändå är i "klagartagen",
så kan jag passa på att beklaga mej över att nån vänlig själ
"råkade" få med min underbara halsduk hem från gymmet
Tack!
Nu får jag frysa resten av vintern,
eftersom jag är så jävla kinkig med halsdukar.
Dom får inte stickas, klias, göra mitt hår statiskt
eller gnissla om man skulle bita i dom . . .

Tror bestämt jag redan tagit upp "gnissel-fobin" tidigare i bloggen.
Och det ÄR inte bara till att låta bli att stoppa vad det nu är i munnen,
det är bara det att själva vetskapen om att det skulle gnissla,
om jag skulle få för mej att bita i halsduken,
eller vad det nu är som är gjort i gnisselmaterial.
Det får mej att rysa och vilja kräkas!

Nu tänker ni att jag är galen va?

Yeah! Damn right I am!

Köss på er



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!