Smärta!

Idag har jag ridit för första gången på flera år.
Tror det snart är tre år sen jag sålde hästarna,
och dom vart inte ridna så väldigt frekvent på slutet,
utan det blev mer Emelie, grannen, som red dom.
Jag tror helt ärligt inte jag kommer vara kapabel
att gå ur sängen imorrn,
för det känns redan i ben/rumpa att jag ridit.
Var visserligen beredd på det,
men satan va ont det gör! haha

Hästen var iaf sååå gosig!
Och skrämmande lik min gamle Totte,
både utseendet, sättet att puffa på en och buffla sej fram,
och även att rida.
Dock så tror jag faktiskt
att Totte var snäppet mer lättformad.
Men man blir ju lixom ett efter att man ridit samma häst ett tag,
tar ju en viss tid innan man lär sej varandra.

Får se vad tjejen som äger honom beslutar,
jag vart inte direkt den enda som var intresserad.
Men jag håller tummarna =)





Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!