Tråklista

Har vart lite smått värdelös på att blogga det senaste,
mitt liv är lite rörigt för tillfället,
så jag lyckas inte sortera ut något vettigt att skriva om.

Men här kommer iaf ett livstecken i form av en mycket intressant lista. haha



VEM

Vem är i rummet med dig?
Kira =)
Vem fick du senaste sms av? Micke <3
Vem tänker du på nu? Ingen speciell
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? Typ mammas och pappas.
Vem önskar du var med dig nu? Känns rätt bra att vara ensam idag
Vem är din favoritsläkting? Har nog faktiskt ingen så direkt som är min favorit.


VAR

Var är din mobiltelefon?
Brevid mej.
Var handlar du mest? Ingen aning faktiskt!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fick den av mamma
Var åkte du senast bil? Till affären med Micke igår kväll


VAD

Vad åt du senast?
Filmjölk
Vad drack du senast? Alldeles för varmt te
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min kalender
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Hmm...Vet inte riktigt..?
Vilken film såg du senast? "Hur många lingon finns det i världen"
Vad hör du just nu? Bilarna ute på gatan typ


HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
Ja. Det har väl hänt. en eller två ggr... haha :P
Hånglat på en bio? Hmm. Nae, inte hånglat, för jag tycker personligen inte det är så trevligt om nån hånglar mitt framför mig på tex. en bio. Så därför vill jag inte göra det mot nån annan heller. Men pussas är okej.
Hånglat i skogen? Jadå, djuren i skogen får allt tåla det. Jag menar, dom pippar ju hejvilt och tar inte hänsyn till oss människor! Och så går dom ju omkring NAKNA, så dom har inget att säga!! haha
Tyckt att din kusin är het? Jadå, vissa av dom är väl det!
Sovit naken? Alltid. Kläder skaver
Kört över hastighetengränsen? Ne, men jag har cyklat över en groda?
Målat om ditt rum? Ja, både rummet hemma hos mamma occh pappa, och iprincip hela våran nuvarade lägenhet!
Dansat framför en spegel? Nä, gillar inte att se fläsket skumpa!!
Fått hicka? Vem har inte fått hicka nån gång?
Dumpat någon? Jaa, det har väl hänt.
Stulit pengar från en kompis? No way 
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Jadå
Varit i slagsmål? Mjo, vart rätt bråkig som yngre...
Smugit ur ditt hus? Tror faktiskt inte det!
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Jaa…vem har inte haft det?
Hånglat med en främling? Har väl hänt det med..
Älskar eller saknar någon nu? Alltid!


Postat av: L

Saknar dig söt!

2011-09-17 @ 14:27:53
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!