O-trivs . . .

Idag är en sådan dag, då jag verkligen inte trivs
i den kroppen som så tvunget ska vara min.
Jag hatar den!

Mitt hjärta slår som hjärtat på en mus
som precis insett att katten som jagar henne,
faktiskt kommer äta upp henne.
Förstår ni hur jag menar?
Dunkar hårt hårt hårt.
Känns som om det nästan ska hoppa ur bröstet på mej.

Jag hatar dessa dagarna.
Visserligen så trivs jag ALDRIG i min kropp
Har aldrig gjort,
och kommer nog heller aldrig göra känns de som
Vissa dagar är bara den här jävla äckelkänslan
ÄNNU värre än annars.
Så fort jag ser mej i spegeln så vill jag bara kräkas,
och det kliar så otroligt i fingrarna
krossa krossa krossa.

Jag borde egentligen inte ha en endaste spegel,
men jag vet inte om KÄNSLAN skulle bli annorlunda ändå.
Eftersom jag kan ligga helt ensam i ett mörkt rum,
och ändå KÄNNA hur FET jag är.
Hatar det.
Hatar Hatar Hatar.

Kanske är det för att våren på allvar är på väg,
som jag känner som jag gör nu.
Jag har väldigt delade känslor inför våren.
På ett sätt är det skönt att det blir ljusare,
det mesta känns lättare på våren.
Det mesta av höst och vinterångesten blåser bort.

MEN. Efter våren kommer sommaren,
sommar innebär lättare kläder,
= svårare att gömma sej.
OCH, som de flesta normala folk ägnar fina sommardagar åt;
Sol och bad.
Som jag känner nu så kommer jag ALDRIG
ta på mej en bikini.
Aldrig...



Ne, nu ska jag sluta skriva såna här saker.
Vet att flera av dom som läser min blogg kan ta illa vid sig,
dock så tror jag dom känner igen behovet av att skriva av sig . . .
Och vad ska man egentligen med en blogg till,
om inte för att skriva av sig?

Love <3

Postat av: Josse

Cicci! DU är fantastisk!!! Glöm aldrig det!!! Lite visdomsord från Siouxindianerna: "Tyck om dig själv, ge av dig själv, ta initiativ och ha blicken på lösningar. Lev i fred." Massa kramar till dig!! <3

2010-04-25 @ 23:24:26
Postat av: Nannis

DU är fantastisk!! <3 Du måste få känna bude rush and relax...stänga av... Tänk om du visste HUR fantastisk du är!! Jag förstår dig, men framtiden börjar ALLTID nu...den kan bli heeeelt annorlunda än ditt förflutna!! Bara du ger "det där andra" en chans!!



Lovarlovarlooovar!! Love!!

2010-04-26 @ 13:45:08
URL: http://balsamvinager.blogg.se/
Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Jag förstår dig! Jag har den känslan också. Vissa av dagarna klarar man att handskas med tjock-känslan, men vissa dagar så är det som du säger, hjärtat dunkar hårt och man mår otroligt illa. Hoppas du har en fin tisdag, det är du värd!

2010-04-27 @ 17:03:27
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: jenn

älskade! jag vet hur det är... som vi säger, vi är i varsin sida av problemet, och det är förjäkligt! Och jag vet att det inte spelar någon roll vad man säger - känslan sitter där oavsett! men frugan, jag ger inte upp. Du är fantastisk!! <3

2010-05-04 @ 20:55:58
URL: http://jenhan.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!