Nya glasögon!

Idag har jag vart och hämtat ut mina nya glasögon.
Som jag var beredd på så hittar jag massor av fel på dom.
Men det är sån jag är, det tar tid för mej att vänja mej lixom.
Just nu stör jag mej allra mest på att dom känns så breda,
men när jag lägger dom brevid mina gamla så är det bara en marginellt liten skillnad,
men dom här glasen har en lite annan form,
som kanske bidrar till att dom känns bredare.
Får ge det ett par veckor,
känns dom fortfarande för stora sen,
så får jag be dom byta glasen.
Jag valde nämligen mellan två glas-storlekar,
tillslut blev det den större storleken jag valde,
för den tyckte optikern var bäst.
Jag har iaf tre månader på mej att antingen vänja mej,
eller helt enkelt byta.






[Ignorera den galna blicken och den ihopsnörpta munnen. haha]

Postat av: Rebecca

Men dem är ju inte alls förstora. Skit snygga !!!

2010-08-25 @ 22:40:44
URL: http://www.majlov.se
Postat av: Flisan

Men lilla söta ceca! Både du och glasögonen är ju skit snygga!! Alltså verkligen. Puss till dig

2010-09-02 @ 11:31:35


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!