Idiotpsykolog

Alldeles nyss damp det ner ett brev i postinkastet,
det visade sig vara från min psykolog ute på Henån.
Angående en ny tid.
Jag satt ju för ett litet tag sen och svor över min psykolog,
sa att jag ALDRIG skulle gå till henne nåt mer
[Läs här för att färska upp minnet]
Hon har ÄNNU inte hört av sej till mej,
   (Mer än detta brev, som troligen skrevs ut av receptionisten)
och hon var inte på mötet förra veckan,
som hon lovat att hon skulle vara.

Frågan (frågorna) är;

» Ska jag gå till henne på den tiden jag fick skickat till mej idag,
   och vara medgörlig och snäll, som vanligt?

» Eller ska jag ringa återbud och förklara
   att jag inte känner något förtroende för henne längre,
   och därmed inte tänker komma nåt mer?

» Eller ska jag gå till henne och personligen tala om för henne
   vilken inkompetent idiot hon är?


Postat av: Emelie!

Det som känns bäst men inte är alternativ ett, raring. Man ska fan inte rätta sig efter dem som ska hjälpa en, de ska rätta sig efter en och ens behov! <3

2010-03-01 @ 19:35:55
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Röstar på alternativ 3 !!!

2010-03-02 @ 08:08:56
URL: http://www.majlov.se
Postat av: jenn

alternatativ 3, SHOW IT IN HER FACE! :) <3

2010-03-02 @ 14:35:36
URL: http://jenhan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det bästa är nog att gå dit och säga som du känner.

Det är alltid bra att ta såna saker face to face. Även fast det kan kännas förjävla piss jobbigt..

Puss o kram <3

2010-03-02 @ 18:38:04
Postat av: Kusin vitamin jenny

Jag hävdar bestämt att........Idioter skall upplysas om att dom är idioter. På så sätt gör man både dem själva och resten av världen en tjänst:)



Mitt förslag.....du är grym på att skriva, skicka ett brev, där du upplyser henne om att hon är en sopa! Å föresten glöm ej att nämna att du inte tänker komma mer, hitta någon i psyk världen som för en gång skull har något innanför pannbenet:)

lYCKA TILL! Många kramar från lilla mig:)

2010-03-02 @ 21:21:21


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!