Listigt värre

Är du oskuld? - Alltid! haha
Har du pussat någon 2010? - Jappsi 
Har du kramat någon 2010? - Jappsi
Har du hatat någon 2010? - Vissa irriterande objekt, ja
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - Jadå 
Har du haft sex 2010? - Oskuld sa jag ju! Kapish??
Är du kär nu? - Massor!! =) 
Kan du vissla? - Inge vidare bra
Äger du en mascara? - Ja, ett par!
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Nej 
Är du emo? - Emotionell är jag, men inte "stilmässigt" Emo 
Är du brat? - Nä, appselut inte
Gillar du vältränade killar? - Lagom är bäst 
Gillar du nörd-killar som pluggar? - Intelligens är sexigt. 
Gillar du tjejer? - Ja
Är du bisexuell? - Jao
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? - Ja, det har jag 
Är du brunett? - Japps
Är du blond? - Enligt vissa ;)
Är du glad? - Sällan på riktigt
Vad gör du nu? - Fryser, sitter, är trött

Jag har insett att min senaste kyss: Var gosig! 
Jag pratar: Om det mesta som inte är viktigt. haha
Jag avskyr när folk: Tror saker som dom inte vet nåt om. 
Min bästa vän är: Har ingen direkt bästaste vän
Min första vän hette: Oj. inte den blekaste aning
Kärlek är: Viktigt. Svårt. Stort
När jag borstar tänderna: Så gör det ont och blöder.
När jag lagar mat: Så vill jag inte bli störd
Jag tänder på: Händer 
Jag är rädd för: Spindlar, att gå upp i vikt, mörker, människor. 
Den värsta känslan är: Tjock-känslan, ångest, panik. 
Den bästa känslan är: Kärlek, lugn, harmoni
Jag är bäst på: Att vara ärlig
Jag är sämst på: Att ordna upp mitt liv.
Om jag var ett djur skulle jag vara: Skalbagge.
Min mobiltelefon är: Svart.
När jag vaknar på morgonen: Är jag så kissenödig så jag dööör.

Bebisar är: Underbara! 
Klädstorlekar: Small
Skostorlek: 38-39
Äter: Helst inte, men om jag måste så veggo.
Dricker: Pepsi MAX, Julmust, vin, cider
Guld/Silver: Silver.
Glass: Ingen . .
Negativa egenskaper: Osäkerheten. 
Positiva egenskaper: Ärlig och öppen 
Längd: 168,5 
Civilstånd: Vovve och pojkvän
Älskar: Ibland för mycket
Hatar: En hel del
Musik: LW, Kent, Melissa Horn, U2, Kjellvander osv osv
Syskon: En
systeryster
Körkort: Ja. För symaskin
Intressen: Pyssla, träna, naglar, Kira.



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!