Nageltips!

Är helt sjuuuukt nöjd med akryllacket "Hard as wraps" från Sally Hansen
så det kan jag verkligen tipsa om för er med tunna och sköra naglar!!
Plus att hela manikyren sitter så förbaskat mycket bättre!
Har haft dom naglarna jag har nu i snart tre dagar,
och dom har inte slitits något alls i topparna!!!






ca 125:- på bl.a Kicks




Helgens naglar . . .





. . . och mina nuvarande naglar


(Min kamera gör inte färgtonerna rättvisa,
får börja låna Micke's systemkamera tror jag . . .)


Postat av: Anonym

Hej, måste bara fråga: Ritar du dekorationerna själv eller är det såna där smidiga små klistermärken du använder? Himla fint iaf :)

2011-06-01 @ 16:42:11
Postat av: Helen

Vet ju vem jag ska ringa om jag behöver få naglarna fixade :)

2011-06-01 @ 22:24:50


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!