Ceca-trippen, dag sexton

Dag 16 – Innehållet i min väska

(Blir bara ett inlägg idag, orkar inte ta igen alla missade,
så ni som läser får helt enkelt hålla er tillgodo
med ett litet brejk på ett par dagar där.
Se det som så, resan blir ju ett par dagar längre på så vis,
och vem vill INTE "resa" med en Ceca lite extra?! haha)

Eftersom jag är tjej, så innehåller min väska iprincip allt möjligt
(och omöjligt med för den delen)
Orkar inte rota ur allt för att fota,
men jag fick ju en likadan "dagsrubrik" förra Ceca-resan,
så jag slänger upp den istället.
För det skiljer sej inte så mycket! haha



Presentkorten och kvittona är dock borta,
och säkerligen ersatta med annat bös. haha



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!