Frölundamatch

Igår var jag på Scandinavium igen för att titta på Frölunda,
denna gången gick det inte så himla bra för dom direkt.
Jävla Färjestad. Åk hem med er och drick ert jävla lila kaffe!!!
Hade åtminstone finfint sällskap av min lille Sebbe =)




Jag och Matilda, Mickes syster, bestämde oss för att bli ansiktsmålade,
vi fegade dock ur lite, och skippade helfejsmålningen,
utan körde istället på "bara" flaggor på kinderna,
vilket vi ångrade sedan, så nästa gång blir det All in! =)



Fick även shoppat lite grejjer innan matchen började,
låter bilderna nedan tala för sig själva mestadels!


Svettband/handledsvärmare
- ingen aning vad jag ska ha dom till, egentligen,
men vafan, dom är rosa!!!
10:- för båda två, oemotståndligt!



Sinnessjukt cool slips som Micke fick i för tidig födelsedagspresent,
han fyller idag!
25:-, helt galet!



Finfin hoodtröja!
Även den 25:-!!!


Lite närmare bild på ena trycket!




Vill även passa på att gratulera min fina pojkvän på födelsedagen,
och på våran halvåriga förlovningsdag! <3



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!