Listigheter

Eftersom jag vet att ni tycker mitt liv är så urbota intressant,
så kommer här en lista med totalt onödiga fakta.
Det är dessutom inte omöjligt att jag redan gjort denna listan
någon gång tidigare i bloggen, 
men som man brukar säga "Upprepning är inlärningens moder"
Och visst vill ni väl kunna varje liten obetydlig faktadetalj om mig,
ifall ert liv någon gång skulle hänga på en fråga som rör
min oerhört exceptionellt delikata existens?

Precis
....Tänkte väl det .. läs och lär!



Hur gammal är du om fem år?

- 29 år och lite drygt en månad



Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- Inte hunnit tillbringa dagen med någon annan än Kira ännu,
men ska förhoppningsvis träffa Emelie sedan!



Hur lång är du?

- 168 cm. Men känner mig ofta väldigt mycket mindre än så.



Vilken är den senaste filmen du sett?

- Första SATC-filmen, och typ en tredjedel av film numero två.



Vem ringde du senast?

- Mamma. Förmodligen, eftersom hon är iprincip den enda jag ringer till.



Vem ringde dig senast?

- Förmodligen mamma det med,
eftersom hon är iprincip den enda vars samtal jag besvarar...



Hur löd det senaste sms:et du fick?

” Hehe, nä det är lugnt =) ”



Föredrar du att ringa eller skicka sms
?

- Sms, helt klart. Det är läskigt att prata i telefon.
Jag borde väl kanske egentligen träna mig mer på att prata i telefon,
men det blir lixom inte av.



Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Jättegiftiga!



När såg du senast din mamma?

- När jag var hemma på Orust i helgen.



När vaknade du i dag?

- Beror på hur man ser det
Första gången jag vaknade var väl runt kl ett,
och sista gången jag vaknade var strax efter fyra tror jag.
Jävla skit att bara kunna ta EN benzotablett...



Var tror du att du befinner dig om tio år?

- För min del så är det mindre viktigt VAR jag befinner mig,
men jag önskar att jag är lycklig.



Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Något min fina vän Danne sa igår, han är knäpp.



Hur stor är din säng?

- 180x200 cm.
Så stor att man sover vilse om man sover ensam i den



Sover du med eller utan kläder på dig?

- Sover jag ensam har jag nästan alltid nån t-shirt på mig,
för annars fryser jag ihjäl, men sover jag tillsammans med någon
så får denna någon så vackert se till att värma mig,
så då behövs ingen t-shirt!



Vilka städer har du bott i?

- Alltså, "städer" är ju något av en definitionsfråga,
och jag skulle inte under några omständigheter
klassificera Lalleröd och Nötskär som städer,
men eftersom jag bott där så får dom räknas in.
Som städer så räknas väl Uddevalla och Göteborg då.



Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Barfota! Jag är och förblir ett barfotabarn.



Är du social?

- Till viss del. På mitt egen lite halvt vrickade sätt.



Tycker du om kaffe?

- Ja. Jag behöver kaffe för att fungera har jag kommit fram till.



Vad dricker du till frukost?

- Oftast så består min "frukost" enbart av något drickbart,
typ kaffe och fil, så jag vet inte riktigt hur jag ska besvara den frågan.
Obs. Jag menar alltså inte att jag BLANDAR kaffe och fil...
Om några oklarheter kring det skulle uppstå.



Sover du på någon särskild sida?

- Nae, men jag vaknar väldigt ofta på FEL sida...



Kan du spela poker?

- Jaaa, men om jag är så jävla grym är väl en annan femma...!



Tycker du om att mysa/kela?

- Oftast gör jag det. Ibland har jag dock grava närhets-issues,
och då är jag mer som en igelkott än en kelsjuk katt.



Är du en beroendemänniska?

- Ja, jag kan bli beroende av något innan jag ens testat det ungefär.



Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Ja, en hel hög faktiskt!



Vill du ha barn?

- Ja.



Har du någonsin åkt ambulans?

- Japp. Ett par ggr.



Vad spenderar du helst pengar på?

- Nagellack och sushi kanske...?



Sover du med gosedjur?

- Micke?



Flirtar du mycket?

- Hmm. Jag tror jag är rätt flirtig av mig, till viss del omedvetet,
fast inte "blodigt-allvar-flirtig" utan mer som en del av min personlighet.
Vilket ofta kan trassla till saker rejält, och skapa väldiga missförstånd
när folk tar min flirtiga jargong som något än just en jargong...



Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Nej. Det enda jag har körtkort för är symaskin.
Och den enda gången det gått liiiite för fort där
var när jag lyckades köra över en kompis finger.
Två ggr. Sicksack-stygn.



Vilken var den senaste boken du läste?

- Nu var det faktiskt ett tag sedan jag läste.
Det går i perioder, när ångesten är för stark lyckas jag sällan
finna ro och koncentration till att läsa.
Men jag tror sista boken jag läste ut var Jonas Gardells senaste bok,
med samlade tankar/citat.


Postat av: rebecca

sötis cecca <3

2012-01-22 @ 12:35:26
URL: http://www.majlov.se
Postat av: viktoria

Stort lycka till med inläggningen! Det kommer gå super och ta till vara på all den hjälp du får :)

Jag slåss själv med demonerna och livet är för skört för att slösa massa tid på dem!



STOR KRAM!

2012-02-07 @ 08:37:32
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!