Nyår!

Ja, jag är väl kanske lite sen med min nyårsupdate,
men då vissa av de bilder jag kommer lägga upp
behövde godkännas av samtliga som figurerar i dom,
så tog det ett litet tag!
Ja, ni lär väl kunna lista ut vilka av bilderna jag ville få klartecken
innan jag publicerade ;)

Nyår firades som vanligt hemma på Orust,
är ett gäng grannar som turas om att hålla i firandet,
detta år var det mina föräldrars tur att vara värdpar
Gubbarna lagar maten medans vi tjejer bara sitter
och tar det lugt hemma hos någon av de som inte håller i galejet.
Precis så som det ska vara med andra ord!  =)

Nå, jag låter väl bilderna tala lite för sig själva istället!



Välkomstdrinkarna!




Eftersom jag dels är vegetarian,
dels allergisk mot både det ena och det andra
och sedan lite krånglig med maten i allmänhet
så fixade jag själv iordning det jag skulle äta.
Här ser ni min förrätt, räksallad.
(Huvudrätten såg ungefär likadan ut,
men där var räkorna utbytta mot Tzayspett)




Här är första bilden som jag vill ha godkänd innan jag la upp;
Så här såg våra gubbar ut när dom kom in med förrätten.
(Ingorera vänligast väggen där bakom,
mamma och pappa håller på att renovera lite)




Närbild på min skrutt! =)




Och såhär fina var dom när dom kom in med huvudrätten.
Sedan när desserten skulle bäras ut så var dom endast iklädda
kalsonger och slips, de bilderna tänker jag dock INTE lägga upp!


Kvällen var i helhet väldigt lyckad,
dessvärre blev det inte många kort tagna.
Jag är värdelös på att ta kort!
(Det roliga är att jag precis upptäckte
att jag skrev exakt samma mening förra nyår...haha)

Nåja, gott nytt år på er alla, lite såhär i efterskott!

Pussokram



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!