Ännu mer nyfiken!!

Som jag skrev i bloggen häromdagen 
så har ju min kära pojkvän hittat på nåt bus
inför morgondagen.
Man kan ju säga som så,
att nyfikenheten inte direkt stillats . . .
Framförallt inte när han kommer hem från jobbet
med en GIGANTISK burk (1.5kg) handskalade räkor
som han säger att jag ska ha med mej imorgon!
Förvirrande? Ja!

Får väl se om besöket senare idag
kan få mej att på nåt sätt filura ut vad han har hittat på.
Om det nu kommer nåt besök,
hoppas det, för jag har städat massor idag.
Allt måste vara tipp-topp om det ska komma nån hit!

Var även in till stan en sväng förut,
Micke skulle växla pengar
och fixa ytterligare nåt inför morgondagen.
Det kan INTE ha vart räkorna,
för dom är jag till 120% säker på att han köpte genom jobbet,
idiotiskt hade det ju vart annars! haha


Skriver mer sen eller imorn!

Postat av: Rebecca

nu blir jag också nyfiken, haha ! Du MÅSTE skriva vad det var sen !!!



Puss på dig <3

2010-04-15 @ 19:20:34
URL: http://www.majlov.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!