Smärta!

Det är inte min dag idag.
För det första så har jag sån jääävla monstermensvärk,
sedan så har jag ont i min tumme sen igår,
då jag drog bort en såndär skinnflik som ibland sätter sig runt nageln,
vilket nu har resulterat i en finfin inflammation.
Och jag slår i tummen HELA tiden,
vilket gör att det spricker upp och gör JÄTTEont.

Och så nu, som grädde på moset,
så får Kira syn på en annan hund när vi är ute,
jag var inte beredd på det,
så det resulterade i att jag i panik tar tag i hennes koppel,
vilket inte hade vart nån fara om det vart ett "vanligt" koppel,
men jag hade på henne flexi-kopplet,
en sån rull-dosa med TUNN nylonlina i.
Tunn nylonlina + springande hund + händer = trasiga händer.
Fy faan va det gör ont med brännsår av nylonlina!
På ena fingret brände det nästan in till benet ser det ut som.

När jag får mina pengar i nästa vecka
så blir det nog en tripp till djuraffären,
för att köpa ett rejält läderkoppel till henne.
Har ett redan, men det är lite för kort tycker jag,
eftersom hon inte får springa så mkt löst här nere i Gbg,
så tyckte jag att löpline-kopplet var så bra,
men nu har hon börjat ge fan i att lyssna på mej,
så då får det bli att ta tag med hårdhandskarna igen!!
Hon får så jädra fort dåliga ovanor mitt lilla monster,
och det gillar vi inte!


Postat av: Rebecca

håller med ang flexi kopplet, att hunden får springa lite mer. William behöver få springa av sig och vi har inga hundhagar här :( i Karlstad. Men fasiken vad han slutar lyssna på mig när vi går i det kopplet... :/

2010-04-12 @ 20:05:51
URL: http://www.majlov.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!