Vilket väder!!

Helt galet underbart väder har det vart idag!
Gick en låååångpromenad me Kira imorse,
sedan satte vi oss ute på gården,
jag med en bok,
och Kira med en stor pinne att gnaga på.
Satt där ett tag, sen tyckte Kira det var för varmt,
så vi gick upp till lägenheten igen.

Väl uppe i lägenheten igen så fixade jag Micke's mat.
Dock bara kycklingen idag,
och salladen ska fixas ikväll.

Sen nu på eftermiddagen har jag och Micke suttit nere vid Röda Sten,
Kira va självklart med oxå =)
Min underbara skrutt hade köpt me sushi till oss oxå,
Kira var lagom avis ^_^
Fick tagit lite bilder på min prinsessa,
titta och njut!!







Postat av: Rebecca

sötnos !

2010-04-12 @ 20:21:53
URL: http://www.majlov.se
Postat av: Mamma

SÖT HON ÄR:-))

2010-04-13 @ 09:54:40
Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Ja det kan mycket väl vara så! Så jag och ramlösan är bra vänner idag! Det är bra för magkatarr dessutom. Kanske är för att jag har sänkt min dos av magkatarrmedicin. / : Vad söta din dam är!

2010-04-13 @ 10:33:58
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!