Fredag den 13:e en dag i förskott?

Idag är inte min dag helt enkelt .
Först så skär jag upp fingret på osthyveln,
ja ja, fråga mej inte hur jag lyckas.
Men jag kan ju erkänna att det inte är första gången.
Det gör ONT och glipar en del,
för jag lyckas alltid skära mej på såna ställen
där man inte KAN undgå komma när snittytan!

Men till det stora "otursmomentet" som gör mej så jävla arg/irriterad
Jag skickade tillbaka ett par Converse till Laredoute förra veckan,
tyckte det borde kommit fram nu,
så jag kollar "min sida" på laredoute.se IGEN.
Men icke, ingen retur mottagen,
så jag kollar upp kvittot jag fick när jag lämnade in paketet,
och söker på kollinumret på posten.se.
Där visar det sej, att paketet spårlöst försvunnit!
Ett par timmar efter att jag lämnat in det är det registrerat
att en sortering gjorts, men sedan inte ett jota.
Så jag tar mod till mej och går upp till Posten här i Majorna,
för att kolla om dom kanske kan spåra paketet.
Det kunde dom inte.
Så jag får reklamera och hoppas posten ersätter mej.

MEN eftersom våran hemtele är pajj, '
och det blir dyrt att ringa långa samtal me mobil
så tänkte jag göra reklamationen via nätet.
Men tror ni inte det "är något tillfälligt fel på tjänsten" då?
Dra mej baklänges och fuck me sideways . . .

Jävla helvetes skit.

Detta är första gången jag ens beställer nåt "vettigt" via postorder,
("vettigt" = "dyrt" i min ordlista . . . )
och framförallt absolut första gången jag returnerar nåt,
såklart det ska bli fel!!


Typiskt mej. Jag tror ta mej fan jag FÖDDES fel oxå.
uppochner eller bakochfram
eller va fan som helst.


Mamma. stoppa tillbaka mej och gör om mej,
jag reklamerar mej själv!!!!




En sak är iaf säker, imorn är det fredag den 13e,
och jag tänker INTE gå utanför lägenheten!
Helst inte lämna sängen heller!!






Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!