Sista boken utläst

Japp, nu har jag läst ut den sista boken i Isfolket-serien.
Fy fan va tomt det känns nu . . .
Så har det iofs känts alla gånger jag läst böckerna,
så jag var ju beredd på det.
Men ändå.
Micke sa igår "Men börja om från början igen då?"
men det fungerar inte riktigt så. haha

Ganska exakt två månader tog det mej att läsa ut serien denna gången.
Plus ett par andra böcker inemellan,
så drygt 50 böcker på två månader.
Det är rätt så bra jobbat va? haha


Idag startar Göteborgs Kulturkalas,
stand up på Storan ikväll.
Håller sej vädret i skinnet så ska vi nog dit!

Jag känner mej dock lite grann som en folkilsken terrier idag.
Vill mest bara skrika.
Har haft den känslan väldigt länge nu,
den att bara vilja skrika,
rätt ut, och slå sönder saker.
Vet inte vart det kommer ifrån,
men att det är nån form av ångest, DET vet jag.
Ångesten har vart min följeslagare så länge nu,
så den lyckas inte förklä sig längre.
Den kan inte gömma sej för mej,
och jag kan heller inte gömma mej för den,
så pilutta mej och den på samma gång lixom . . .
Det är en förbaskad katt och råtta-lek,
jag vet bara inte riktigt vem som jagar vem.
Vem är hönan, vem är ägget?

Katten på råttan och råttan på ägget. eller . . osten kanske det är?

Postat av: Amy - Anorektiker mot livet

50 böcker på två månader?!! Herregud, du läser kvickt kvinna :D hoppas du mår bra

2010-08-12 @ 08:16:15
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!