Stand Up och getingar

Igår va jag och skrutt in till stan för att kolla stand up'en,
som jag tror jag skrev om igår.

När vi väntade på bussen in så lyckas skrutt bli stucken av en geting,
läskigt värre när jag var tvungen att plocka ur gadden ur armen på han.
Men iväg kom vi iaf, Micke mår dock inte helt 100 idag,
han sa förut att han tror han har lite feber,
vilket han misstänker är getingens fel.
Han är kanske lite smått getingallergisk .
Väl inne i stan så började jag fundera på vad jag gett mej in på,
MASSA folk, överallt, men efter ett par cider så kunde jag andas igen.
  
Själva stand up'en var väl bra,
dock så körde dom vi sett innan väldigt mkt samma saker.
Dom vi såg för nån vecka sen på Kronhusbodarna, Sunny Stand up,
är väl rätt så förklarligt att dom kör samma manus,
men några av dom andra såg vi för fleeera månader sedan,
på Big Comedy på Rondo, dom borde kunnat förnyat sej lite bättre
Men, för att faktiskt vara GRATIS, så ska man väl inte klaga för mkt ^_^

Får se ifall det blir nån mer sväng till stan och Kalaset,
allt folk tilltalar mej inte så jättemycket om jag ska va ärlig . . .



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!