Angelologi - Danielle Trussoni


[Bilden är en länk till AdLibris]


Här kommer ytterligare ett boktips!

Angelologi: Änglarnas tecken av Danielle Trussoni
Även denna gången är det en bok som handlar
om övernaturliga fenomen, nämligen änglar.
Min goa faster Lotta tipsade mej om denna boken,
hon har för övrigt vart lite av en bok- och filmguru
genom hela min uppväxt, de filmer/böcker hon inte läst/sett
dom finns nog inte heller! haha

Det tog ett litet tag innan jag "kom in" i boken,
men sen flöt det på!
Den är verkligen en bladvändare,
och ett flertal gånger så trollbinder författarinnan mej
med sina briljanta beskrivningar av omgivningar,
människor, händelser och inte minst - änglarna.

Hon ställer änglarna i ett helt annat ljus
än vad vanligt är,
och hon får mig, på samma sätt
som när jag läste Da Vinci koden,
att ifrågasätta det kristna samfundet.

Så, vill du ha spännande läsning,
köp/låna denna boken!

Själv så hoppas jag att uppföljaren kommer ut så snart det bara går!



Postat av: Jenny

Visst är den boken toppen....jag väntar också med spänning på uppföljaren.



Undertiden har du läst fallen ängel ochså ruggit bra bok....snygga fallna änglar är aldrig fel:)



Ha ett gott slut och ett gott nytt kusin vitamin kram Jenny

2010-12-30 @ 22:01:21


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!