År tjugohundratio, årsresumé

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Hmmm. Blivit insnöad på en flygplats?

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Tror faktiskt att jag lovade att försöka sluta snusa,
och det klarade jag ju av!

3. Blev någon/några av dina vänner, föräldrar i år?
Ja, ett flertal faktiskt!
Närmsta vännen var dock Dannie som fick en liten Filippa <3

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nix. *Peppar peppar, ta i trä*
eftersom året ännu inte är helt slut

5. Vilka länder besökte du? 
Danmark x 2 och Skottland

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
Mer ork och mod att träffa vänner

7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
Tror inte det finns nåt speciellt datum sådär

8. Vad var din största framgång 2010? 
Misslyckad som jag är, haha
så tror jag inte det finns nån direkt framgång.

9. Största misstaget?
Jag gör inga misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jao, kroniskt förkyld och diverse andra krämpor.

11. Bästa köpet? 
Har nog inte köpt nåt sådär direkt,
har man kass ekonomi så kan man inte spendera
pengar på så mycket annat än "måsten" =(

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Vet inte

13. Gjorde någon dig riktigt glad?
Många <3

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Jag kopplar inte ihop låtar med ÅR,
utan med människor/händelser

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Ingen aning. Träffat mina vänner oftare tror jag .

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Förstört för mej själv

18. Hur kommer du eller hur tillbringade du julen? 
Hemma på Orust

19. Blev du kär i år? 
Är ju kär i Micke sedan långt tillbaka,
men jag blev nog lite smått kär i Idol - Jay ^_^

20. Hur många one night stands? 
Inga!

21. Favoritprogram på Tv?
Ser såååå sällan på Tv

23. Bästa boken du läste i år? 
Oj, jisses. Eftersom jag väl läst sisådär närmare 300 böcker iår,
så är det galet svårt att plocka ut EN bok
Men jag har ju en kategori här på bloggen där jag delar med mej
av riktiga "guldkorn" =)

24. Största musikaliska upptäckten?
Gjorde nog ingen större musikalisk upptäckt iår.
Om det inte kan räknas med att jag upptäckte att mitt kära piano
börjar bli till åren och inte hänger med i svängarna riktigt
(Dvs att ett par tangenter glappar och inte ger något ljud. . .)

25. Fick du något du önskade dig?
Jag önskade mej inte något direkt,
men fick en massa saker som jag såhär i efterhand
VERKLIGEN önskat mej. =)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Som sagt, önskade mej inget specifikt.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade mamma & pappa och mormor & morfar på besök =)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Saker och ting kan ALLTID förbättras . . .

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Leggings och tunikor, som de senaste typ fyra åren. haha

31. Vad fick dig att må bra? 
Vänner, familj, Kira

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Kändis? Jay?

33. Vem saknade du?
Sådana som längre inte finns i mitt liv

34. Ditt bästa minne?
Hmm . Vete katten

35. De bästa nya människorna du träffade?
Eftersom jag är smått socialfobisk,
så är jag superkass på att träffa människor överhuvudtaget,
och framförallt nya sådana . . .



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!